Logo dizajn tipy

Medzi najlepších 50 značiek a lôg patrí (podľa poradia):

Coca-Cola, Microsoft, IBM, GE, Intel, Nokia, Walt Disney, McDonald’s, Toyota, Marlboro, Mercedes-Benz, Citi, Hewlett-Packard, American Express, Gillette, BMW, Cisco, Louis Vuitton, Honda, Samsung, Dell, Ford, Pepsi, Nescafé, Merrill Lynch, Budweiser, Oracle, Sony, HSBC, Nike, Pfizer, UPS, Morgan Stanley, JPMorgan, Canon, SAP, Goldman Sachs, Google, Kellogg’s, Gap, Apple, Ikea, Novartis, UBS, Siemens, Harley-Davidson, Heinz, MTV, Gucci a Nintendo.

Ak si zoberieme ich logá, zistíme nasledovné štatistiky:

  • Názov neopisuje predávaný produkt (94%)
  • Tagline nie je súčasťou loga (90%)
  • Štýl písma je čistý a jasný (84%)
  • Logo používa jednu farbu (74%) (bielu a čiernu nepovažujeme za farbu)
  • Logo používa iba písmená bez symbolu (74%)
  • Logo tvorí názov alebo skratka (72%)
  • Logo je obdĺžnikového tvaru (66%)
  • Logo je len jedným slovom (62%)
  • Logo obsahuje symbol ochrannej známky (54%) a je umiestnený v pravom hornom rohu (48%)
  • Názov je 6 znakov alebo menej (52%)
  • Názov používa malé aj veľké písmená (44%) (bez skratiek)
  • Výslovnosť sa skladá z troch slabik (44%)
  • Prevládajúca farba je modrá (40%)

Text prevzatý z http://www.webson.co.za/logo-design-tips-top-50-global-corporations/

One Reply to “Logo dizajn tipy”

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *